GR | EN | RU
Υπηρεσία Διαχείρισης Παραπόνων
X
E-mail αποστολέα:
E-mail παραλήπτη:

ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ/ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ


Στόχος του Συνεργατικού Πιστωτικού Τομέα είναι η ικανοποίηση των προσδοκιών των πελατών του προσφέροντας προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.
 

Εάν ωστόσο δεν μείνετε ικανοποιημένοι ή δεν ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις σας μπορείτε να υποβάλετε το παράπονο σας στην Υπηρεσία Διαχείρισης Παραπόνων του Συνεργατικού Πιστωτικού Τομέα δίνοντας μας την ευκαιρία να βελτιωθούμε και να επιλύσουμε τυχόν προβλήματα που έχουν προκύψει στη συνεργασία μας.
 

Η Υπηρεσία Διαχείρισης Παραπόνων του Συνεργατικού Πιστωτικού Τομέα σκοπό έχει την άμεση εξέταση του παραπόνου σας με αμεροληψία, αντικειμενικότητα, εντιμότητα και διαφάνεια.
 

Παράπονα που εξετάζονται

  • · Χρεώσεις πιστωτικών διευκολύνσεων ή/και υπηρεσιών, επιτόκια ή/και μη τήρηση όρων σύμβασης.
  • · Παρατυπίες, πιθανές παραβιάσεις νομικών, ρυθμιστικών ή επιχειρησιακών υποχρεώσεων, ή/και συμβατικών υποχρεώσεων ή ηθικών θεμάτων.
  • · Θέματα Εξυπηρέτησης.
  • · Συντονισμό Παραπόνων που λαμβάνονται από το Γραφείο του Χρηματοοικονομικού Επιτρόπου (Βλέπε “Διαδικασία που αφορά τη Διαχείριση Παραπόνων Πελατών ΣΠΙ/ΣΚΤ από το Γραφείο του Χρηματοοικονομικού Επίτροπου”).
  • · Παράπονα που λαμβάνονται μέσω Τηλεφωνικών Κέντρων (Call Centers) της Τράπεζας.
  • · Παράπονα που λαμβάνονται μέσω της Κεντρικής Τράπεζας Κύπρου (ΚΤΚ).
  • · Παράπονα που λαμβάνονται μέσω των Εποπτικών και Ρυθμιστικών Αρχών.

Η Υπηρεσία Διαχείρισης  Παραπόνων δεν εξετάζει παράπονα/καταγγελίες:

  • · που αποτελούν ήδη αντικείμενο δικαστικής δίωξης.
  • · στα οποία εμπλέκονται ποινικά αδικήματα.
  • · που αφορούν αναδιαρθρώσεις δανείων.
  • · που έχουν ήδη διευθετηθεί με την Τράπεζα.

 

Τρόποι Υποβολής Παραπόνων
 

Αρχικό μέλημα του Συνεργατικού Πιστωτικού Τομέα είναι η επίλυση οποιοδήποτε προβλημάτων προκύψουν κατά την συνεργασία με τους πελάτες του μέσω των Λειτουργών Εξυπηρέτησης.
 

Το προσωπικό των 18 Συνεργατικών Πιστωτικών Ιδρυμάτων παραμένει πάντοτε στη διάθεση των πελατών τους για την άμεση διευθέτηση των όποιων προβλημάτων προκύψουν με υπευθυνότητα και επαγγελματισμό.
 

Εάν ωστόσο η απάντηση που θα λάβετε από τους Λειτουργούς Εξυπηρέτησης δεν σας ικανοποιεί μπορείτε να απευθυνθείτε στην Υπηρεσία Διαχείρισης Παραπόνων στην Συνεργατική Κεντρική Τράπεζα με ένα από τους πιο κάτω τρόπους:


Μέσω διαδικτύου
Συμπληρώνοντας την ηλεκτρονική Φόρμα στην ιστοσελίδα της Τράπεζας και αποστέλλοντας τη στην ηλεκτρονική διεύθυνση complaintsdpt@ccb.coop.com.cy


Μέσω Ταχυδρομείου
Αποστέλλοντας το πιο πάνω έντυπο το οποίο μπορείτε να βρείτε σε όλα τα ΣΠΙ και στο Κατάστημα της ΣΚΤ για να το συμπληρώσετε ή και επίσης ιδιόχειρη επιστολή με το παράπονο/καταγγελία σας ταχυδρομικά στη διεύθυνση:
Υπηρεσία Διαχείρισης Παραπόνων ΣΠΤ
Κωστή Παλαμά 5, 1096 Λευκωσία
Τ.Θ.24537, 1389 Λευκωσία


Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Αποστέλλοντας email στη διεύθυνση complaintsdpt@ccb.coop.com.cy


Μέσω τηλεφωνικής Επικοινωνίας
Στο τηλέφωνο 22743500


Χειρισμός Παραπόνων
Υποβάλλοντας το παράπονο σας συμπληρώνοντας της ηλεκτρονική φόρμα θα παραλάβετε  γνωστοποίηση παραλαβής του παραπόνου σας.

 

Υποβάλλοντας το παράπονο σας μέσω ταχυδρομείου θα σας σταλεί γνωστοποίηση παραλαβής του παραπόνου ταχυδρομικώς.
 

Με την παραλαβή του παραπόνου σας Λειτουργοί της Υπηρεσίας Διαχείρισης Παραπόνων θα το εξετάσουν σε συνεργασία με το αρμόδιο Τμήμα/Μονάδα της/του ΣΚΤ/ΣΠΙ.
 

Με την ολοκλήρωση της διερεύνησης του παραπόνου θα ενημερωθείτε από την Υπηρεσία Διαχείρισης Παραπόνων της Τράπεζας σχετικά με τις προτεινόμενες λύσεις/απαντήσεις που αφορούν το παράπονο/αίτημα/καταγγελία εντός προθεσμίας 20 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του παραπόνου.
 

Εάν η απάντηση που θα λάβετε από την Υπηρεσία Διαχείρισης Παραπόνων του ΣΠΤ δεν σας ικανοποιεί ή εάν η Υπηρεσία Διαχείρισης Παραπόνων του ΣΠΤ  δεν σας απαντήσει εντός  τριών (3)μηνών από την ημερομηνία παραλαβής του παραπόνου μπορείτε να υποβάλετε εντός τεσσάρων (4) μηνών από την ημερομηνία που λάβατε την απάντηση της Υπηρεσίας Διαχείρισης Παραπόνων του ΣΠΤ ή από την ημερομηνία που η Υπηρεσία Διαχείρισης Παραπόνων όφειλε να απαντήσει, παράπονο/διαμεσολάβηση στον Χρηματοοικονομικό Επίτροπο στα πιο κάτω στοιχεία επικοινωνίας:
 

Διεύθυνση Γραφείου Φορέα: Λεωφόρος Λόρδου Βύρωνος 13, 1096 Λευκωσία
Ταχυδρομική Διεύθυνση:Τ.Θ.25735, 1311 Λευκωσία
Τηλ. 22848900, Φαξ 22660584